Dünya genelinde 100 Ulusal Turizm Örgütünün tanıtım-pazarlama faaliyetleri değerlendirilmiştir. Değerlendirmede 9 veri göz önünde bulundurulmuştur. 1) Tanıtım ve Markalaşma çalışmalarının etkinliği (%35) 2) Tanıtım alanında alınan ödüller (%2,5) 3) Turist sayıları (2016-2021) öngörüler (%10) 4) Turizmin GSMH’ye katkısının –Hükümetin turizm harcamalarına oranı (%10) 5) Skift en iyi turizm web sitesi ödülleri (%2,5) 6) Sosyal medya takipçileri (%10) 7) Sosyal medya takipçileri ve turist sayıları rasyosu (oranı) (%20) 8) Bloom’un Dijital Country Ranking indeksi (%5) 9) Bloom Country Brand Ranking –Turizm- (%5) Bu raporda Türkiye’nin Global Top 25 listesindeki yeri 100 üzerinden alınan 46,8 p...
Turizm ve kültür endüstrileri üzerine izlenimler, görüşler...TURİZMİN YAKIN TARİHİNDEN NOTLAR