https://www.kulturportali.gov.tr/mrepo/eKitap/eb-tanitmabulten17/ Destinasyon Tanıtımında Büyük Veri ve Yapay Zekâ Yıllardır belgesellerde ve filmlerde duyduğumuz “yapay zekâ” artık günlük yaşamımızın içinde… Bu olgu turizm pazarlaması ve seyahat endüstrisini de etkiliyor. Peki, bu gelişmelere nasıl ayak uyduracağız? İnsanlarla konuştukça ve karşılıklı iletişimde oldukça nasıl başkaları hakkında bilgi ediniyor ve tanıyorsak, dijital dünyadaki verilerimiz ve içeriklerimizin oluşturduğu ayak izlerimiz de yapay zekâya veri olarak girdi sağlamaktadır. Bu konu pek çok açıdan değerlendirilebilecek boyutlara sahiptir. Biz burada turizm pazarlaması ve tanıtımı konuları ile sınırlı olarak kısaca ele alacağız. Yapay zekâ olgusu ülkemizde destinasyon ve ürün pazarlaması konularına organizasyon anlamında da yeni bir boyut kazandırabilecek fırsatları içinde barındırıyor. Turkey Home küresel imaj ve tanıtım kampanyası bünyesinde ortaklarımızla destinasyon ve ürünlerimizi paz...
Turizm ve kültür endüstrileri üzerine izlenimler, görüşler...TURİZMİN YAKIN TARİHİNDEN NOTLAR